Göteborg

Hejhej,
Har vart i Göteborg i 4 dagar och de va de bästa fyra dagarna på länge. En av de bästa resorna på länge ( efter gran canaria förstås). I lördags när vi kom fram gick vi till hotellet och lämnade våra väskor och sen gick vi och strosade runt i stan. På söndagen blev det Liseberg exakt hela dagen. Vi gick dit vid 11 och gick därifrån vid 8. Åkte nästan alla karuseller, fick även med mig Tilda upp i Balder. Jag åkte även uppskutet och höjdskräcken, de är jag stolt över för har nämligen aldrig vågat åka dem förr.
På måndagen blev det en massa shopping på stan. Shoppade två väskor, ett par tiger jeans, tre tröjor och en klänning. Är nöjd med den shoppingen.
Där mitt inne i nordstan träffa jag på en kille som jag lärde känna precis innan sommaren. Han var där och jobbade och så visade det sig att han bodde på samma hotell som oss. I stora Göteborg och vi träffas och han bor på samma hotell, vad är oddsen ?
Han bjöd ut mig senare på kvällen så vi gick och käkade och prata en massa. Var hur trevligt som helst. Blev ett super bra avslut på min sista kväll i Göteborg! Lite tråkigt att vi skulle åka hem dagen efter för han blev kvar där en vecka till...
Men får vänta tills han kommer hit om några veckor!

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja rösta på min snygga sko i Nellys designa din sko tävling.

Skulle bli väldigt väldigt glad.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=anVSxMNG49hGJyuBNFQvjmqwnpKXz04OnPeYbpdUl9btwJu8O9qv#shoeGallery



Ps kan självklart rösta om du har ett eget bidrag.

kram Bitte

2010-07-18 @ 22:14:57
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0