härligt


Gud va skönt de var med en promenad , först låg jag i sängen och var så himla trött och orkade egentligen inte men så bestämde vi oss för att vi ska gå endå. De tycker jag var ett väldigt bra beslut av oss. När jag kom ut och skulle gå och möta jessica hade de börjat snöa som bara den men de var faktiskt lite skönt att gå in snön , man kände inte att de va kallt vilket var väldigt skönt. Vi gick i kanske lite mer än en timme sen stod vi och prata i kanske 40-50 minuter innan vi skildes åt .

När jag kom hem gjorde jag ordning en varm kopp med te , mums. Efter de tog jag en varm och härlig dusch . Tror aldrig att de har varit så skönt att duscha någon gång. Sen nu ligger jag i sängen och vill kolla på ett avsnitt av grey's , fast borde egentligen sova och plugga . Vad ska jag göra ?





Bara för att vi va så snygga när vi sjöng singstar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt med promenad:D

2009-03-05 @ 23:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0