sötingen Theo

Godkväll!
Ja vad hänt idag kan man undra ? joo precis som de senaste dagarna . Typ inget , tittat på allt som går att se . Dock så fick jag ta en paus från vilandet och film tittandet . Lille bror Theo fyller fem år så han ville hemskt gärna att jag skulle komma , även då jag är sjuk kan man ju inte säga nej till den sötingen . Han skulle bli så besviken om jag inte kom . Så jag fick slänga på mig mjukis byxorna och en tröja . Sen kom de och hämntade upp mig för de hade vart på farmors jobb och haft julgrans plundring . Så de blev tårta och present öppning o grejer .
Det är börjar bli så tråkigt att vara sjuk + jag har inte träffat min älskade mattias på flera dagar nu , det börjar bli väldigt jobbigt ! Nu ska jag åter gå till min syssla som jag gör dag ut och dag in: kolla på film ! Tjing


Theo♥

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

vet inte vart.. en jag lovar berätta så fort jag vet!

2009-01-19 @ 12:34:33
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0