Sjuk

Godkväll!
Idag var det en lååång skola dag , på eftermiddagen började få jordens huvudvärk . Jag gick till skolsköterskan för att få en alvedon men den började ju aldrig att verka . Senare så började jag bli öm i kroppen och började frysa. Endå fast jag mådde piss så pinade jag skol dagen ut . En halv timme innan vi skulle gå hem så trodde jag att jag skulle dö, huvudet höll på att sprängas och frös som in i norden samtidigt som jag svettades . Har även känt mig deprimerad under dagen så sen när jag ringde mamma och fråga om hon kunde hämta upp mig från skolan så sa hon först nej för hon redan var hemma och då började jag grina . Hallå va man känslig då eller . Sen kom hon iallafall och hämtade mig . När jag äntligen kom hem så tog jag alvedon och gick o la mig . Det var väldigt skönt , sen vakna av att jag va as varm . Så min kväll har bestått av att legat i sängen och i soffan och typ vilat. Ska vara hemma från skolan imorgon men jag vill inte vara sjuk. Om jag är sjuk kanske jag inte får träffa min älsling på flera dagar. Det känns väldigt tugnt . Men nu ska jag vila ännu mera så jag kanske blir frisk . Det blir nog lite film mys ! Ha det bra , hoppas inte ni blir sjuka för de suger !


Kommentarer
Postat av: kikki

huvudvärk är inte roligt :( hoppas du mår bättre idag! =)

2009-01-16 @ 08:37:01
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0