sovstund...

Jag är super duper trött nu och ska sova vilken sekund som helst . Va hos älsklingen ikväll och typ vid halv 12 kom vi på en jätte smart ide tkt vi då att vi skulle lägga oss i sängen och vila . Men så klart så somnar vi ju , det vart lite små drygt när jag sen vakna och skulle cykla hem i det kalla vädret . Får sova ut lääääänge imorgon ! Sen imorgon så ska jag , mamma och Tilda åka till min moster och vara hos henne med Elliot och mysa . Det tror jag blir jätte kul . Sen kanske beroende på vilken tid vi åker hem så kanske jag ska vara med vendela och sofia .V skulle kolla på stan efter ett singstar för nu har nämligen Mamma mia singstaret kommit , hur kul kommer inte de vara då ?! Det är ju sååå himla bra låtar. Menmen ska sovanu nattinatti !


vill ha sommar!

Kommentarer
Postat av: Anmol

sv: okej då gör jag det nu :)

2008-11-15 @ 12:25:14
URL: http://anmols.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh, jag vill med ha sommar! :)

2008-11-18 @ 08:50:39
URL: http://mariaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0