All tid i världen och göra vad jag vill!

För en vecka sedan tog vi studenten. Den roligaste dagen i mitt liv. Hade en sådan underbar dag med släkt och vänner. Att åka flak var det bästa, det blev super grymt med feta högtalare och mot slutet dansa alla på borden.
Tråkigt att lämna alla härliga människor men vi träffas en del endå så det är bra.
Nu är det dags att börja fundera på vad man ska göra. I sommar blir det iallafall jobb på hotellet.
Kan tänkas att jag drar till Italien och jobbar i höst. Italien har varit mitt mål i flera år så varför inte ta chansen nu. Tänk att få bo i deras underbara miljö, kultur och lära sig ännu mer av deras språk.
Ska övertala mig själv att jag klarar mig helt okej utan familjen i ett helt år!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Underbart ju!:)

2011-06-19 @ 22:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0