Du gör min dag

Imorse kände jag på mig att idag var det inte min dag. Skola gick ju rätt bra men hade prov som förhoppningsvis gick över förväntan. Sen cykla jag hem i solen och skulle sätta mig och plugga på framsidan. Då ringer de från jobbet och frågar om jag kom ihåg att jag skulle jobba idag. Hade av en konstig anledning skrivit att jag skulle jobba på onsdag, så va helt inställd på jobb på onsdag. Så de var bara att stressa ner till jobbet. Men de gick ju bra endå. Snart är den här dagen slut och hoppas att morgon dagen går smärt fritt;)

Självklart finns de mycket bra med denna dag också!
Du gör min dag med Petter påminner lite om min dag ! ;)






You made my day! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0