shopping

Helt slut idag, imorse var man ju fan helt död! Sen i skolan så var de lite diskussioner kring en lärare som inte helt duger, men tycker vissa gick lite hårt mot henne men okej de får säga vad de vill om de tycker så men jag kan inte riktigt helt hålla med. Så lite överdrivet tycker jag det vart.
Sen slutade dagen med en timmes italienska, rätt så härlig lektion. Efter det kände jag att lite shopping behövdes, hittade en t-shirt med tryck och en längre kavaj. Så nu känns de lite bättre när man fått shoppa lite.
Men sen ska man ju sätta sig och plugga en del nu också och de känns mindre roligt, men om man ska komma någon vart i livet kan inte allt vara roligt. Så hej nu har jag inte tid att sitta här!


T-shirt gina tricot 149 :-
Kavaj vero moda 429:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0