När du inte söker kärleken brukar den oftast dyka upp

Det här med att man säger om att när du söker kärleken så brukar man aldrig finna den och när du inte söker den dyker den plötsligt upp. Jag börjar tro att de verkligen kan stämma. Efter att jag var i portugal och jobbade i en månad så insåg jag att eftersom skolan tar slut till sommaren så är det dags att äntligen få göra vad jag vill. Jag vill verkligen passa på att göra exakt vad jag vill oavsett vad det är och vart det är. Då kändes portugal som ett givet val, jag vill tillbaka dit och då bestämde jag mig för att inte skaffa någon kille för vill inte ha något som håller mig kvar här där jag är nu. För det blir svårt att åka iväg från någon du har känslor för de kan ingen förneka. Därför nu letar jag inte efter något och nu tror jag att de kan ha dykt upp något som kan utvecklas till känslor... trodde aldrig att detta skulle ske med denna person. Om man börjat träffa någon och sedan tänker på den personen flera gånger under en dag, det lär väll betyda att man känner något mer än bara vänskap?
Så jag tror alltså på att när du inte söker kärleken dyker den upp när du minst anar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0