wipeout

Hallojs!

Helgen har jag haft ganska så fult upp, eller iallafall så att jag inte hunnit skrivit något.

I fredags:
så var ju som sagt jag och mattias på bio och såg Marley & Me. Super bra film. Efter de vart de mys och sovdags hemma hos mig.

I lördags: Vakna vi och började kolla på några avsnitt av Grey's anatomy. Riktigt spännande. Senare mot kvällen var de middag hemma hos honom med hans föräldrar. Direkt efter de kom Kevin och vi gick hem till mig för att spela spel och kolla på film. Britta och Malin kom en lite sväng och spelade lite med oss. Efter att de hade åkt kollade vi på inside man, kan inte riktigt uttala mig så mycket om den eftersom att jag sov mig igenom nästan hela filmen. Efter filmen åkte Kev hem och vi la oss i sängen och fortsatte kolla klart på Grey's. Sen somna vi så skönt.

Söndag: Vaknade några timmar innan Mattias och då passade jag på att börja plugga till provet imorgon. Sen efter att vi ätit frukost och myst ett tag så var jag tvungen att skicka hem pojken så att jag kunde koncentrera mig på mitt plugg. Inte för att de går så bra då. Nä men ska försöka göra ett sista ryck innan klockan åtta för då blir de till att lägga böckerna åt sidan och kolla på Wipeout. Vilket roligt program de är. Asså kommentatorernas kommentarer är så jäkla roliga. Man kan sitta och skratta as mycket för sig själv.  


Kommentarer
Postat av: Cristian

Haha :) Välkommen till klubben :)

2009-03-29 @ 19:58:30
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0