80tal?

Hejsan!
Det har varit lite ont om tid att skriva med tanke på att jag fyllde 18 år och då fick jag en massa att göra.

Igår var en underbar födelsedag. Fick en hel del presenter ; volymemaster , presentkort , pengar , kläder , smycken , parfym , presentkort hos frisören , skor osånt . Juste jag fick iallafall escadas nya parfym som luktar sååå himla gott . Sen så hade mormor bakade sin goda smörgås tårta som vi åt . Åt även mina hemma gjorda maränger . De va super mysigt. Älskar att fylla år !

Igår så var jag , mamma , mormor , farmor , moster och britta ut och käkade på helt enkelt för att jag fyllt år. Det var hur gott och mysigt som helst. Efter de så träffa vi några andra kompisar så gick vi och discobowla . De var ju hur kul som helst  man bowlar inte så himla ofta . Va lite raslig i början men sen gjorde man några strike . Fast tror dock att vendela vann . Så de var en fullmatad kväll ! 

Idag  på dan ska jag vara med mattias för vi har inte träffas så himla mycket nu för att de har varit så himla mycket plugg i skolan , väldigt tråkigt men man får göra de bästa av situationen . Vi ska nog åka ner på stan och kika lite och efter de vet jag inte vad vi gör . Ikväll så har vi klassfest med tema 80-tal , ska blir roligt. Men jag vet inte vad jag ska ha på mig , hjälp ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0