Final



Hejhopp !
Igår så åkte jag hem till pappa och åt mat med han, farmor och Theo. Sen myste vi med lite glass och tittade på tv. Sen var det dags att övningsköra för första gången. Var lite nervös fast var ganska taggad på att testa så de märktes nästan inte att jag va nervös. Jag tycker att de gick väldigt bra, var lite för mesig på gasen när vi skulle starta men de där kommer sen. När vi hade kört några varv så gick de rätt så bra att gasa, koppla, bromsa och allt vad man ska göra. Får se om mamma kanske vill övningsköra lite i helgen också. Det var ju väldigt roligt att köra bil. Har alltid gillat att spela bil tv-spel med ratt och pedaler. För några år sedan på typ nyårsafton så hade vi massa tävlingar och de flesta var ju 30 år och uppåt. Då var en tävling att köra bil på datan med ratt och jag hade den bästa tiden av tjejerna och alla var trettio år. Fast sen är de ju lite skillnad mellan tv-spel och verkligheten menmen.

Idag ska jag vara med Mattias och vad vi ska göra på dagen har vi inte bestämt men ikväll ska vi nog köpa godis och kolla på finalen av Melodifestivalen. Blir helt enkelt myspys. Jag tror på måns eller EMD . Fast tror de lutar mest mot EMD. Vem tror ni vinner ?

Kommentarer
Postat av: amanda

härligt att la voix vann:D

2009-03-15 @ 22:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0