favvo serie



Hejhej!
Inatt så blev jag kvar och sov hos mattias. Mysigt. Blev väldigt överaskad över årets melodifestval vinnare men tror endå hon kan ha en chans.

Just nu ligger jag och tittar på Grey's anatomy på tvn. Ska snart ut och övningsköra med mami. Nu kommer de vara flera bra serier på rad på tv och alla är mina favoriter ; Despreate housewives , Grey's anatomy, Gossip girl, One tree hill. Är man en serie nörd så är man haha. Jag gillar söndagar för de vissar de bästa serierna då , man kan ligga och titta på alla i föjld. Väldigt skönt.
Vilken är er favorit av dessa ?  Jag kan dock inte bestäma mig för en!





" we fell in love for a reason "

Kommentarer
Postat av: fanny

GG lätt :D

2009-03-15 @ 16:32:19
Postat av: amanda

One tree hill gillar jag:D

2009-03-15 @ 22:29:51
URL: http://amman.blog.se
Postat av: Jeanette

Hahaha.. du e som mig.. Söndagar är verkligen bäst med alla serierna.. jag kan inte heller säga en som är bäst.. alla är bäst :)

2009-03-16 @ 22:34:06
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0