Volleyboll

Efter maten tog jag min cykel och åkte hem till Vendela där hennes familj satt och skrek för det var fotboll på tv. Efter ett tag åkte vi ner till b-skogen. Vi skulle möta Jessica och Emma. Vi hade med en volleyboll så när vi kom dit var det några från ett annat land och de såg att vi hade en volleyboll och frågade direkt om de fick vara med. Klart de fick, bara roligare om man är fler. Tror nog vi spelade i flera timmar. Riktigt skoj var det. Jessica och Emma som hade med sig picknik, det blev en sen picknik med myggen så vi gav upp och cyklade hem. En väldigt rolig kväll måste jag säga och dem som vi träffa va väldigt trevliga.

Imorgon ska jag, Jessica och Vendela cykla till Fjärran för sol och bad, myspys!


Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

hej!

är du sugen på en ny design? var med i min designutlottning! http://sofiabengtsson.blogg.se/2009/june/designutlottning-1.html

kram

2009-06-29 @ 11:35:23
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0