En hel dag

Oj oj oj nu är jag äntligen hemma efter en lång men rolig dag. Dagen började med att vi åkte ut till moster och gick ut på en promenad med hunden och gick och tittade på deras föl. Sen gick vi tillbaka för lite lunch, korv med makaroner. Efter det blev de lite efterrätt som jag och Tilda hade med oss, super god honungsmelon. Sen var det dags för lite mellanmål för Elliot och vi satte oss i vardags rummet och spelade mario cart på Wii. Det var faktiskt roligt, lite svårt för Tilda i början. Hon satt och svängde med hela kroppen, men hon blev bättre och bättre. Som sagt tränar man så blir man bättre och bättre.

Sen vid fyra tiden åkte vi och stor handlade lite och möte även upp mamma där. Så då kunde man plocka på henne lite saker som hon inte hade tänkt sig. Efter att ha varit på affären någon timme skjusade mamma hem mig till pappa och Theo.  Käkade lite mat och så där, sen tog vi en tur och övningskörde. Det gick väldigt bra. Körde hem till Jessica för att titta på lite film. Det blev " Buss till Italien" , rolig men endå lite knepig. Efter filmen var det sex and the city på tv så då kunde jag ju verkligen inte gå hem mitt i det. Men så fort de var slut så kände jag att de var dags att gå hem innan jag somnade i soffan. Så nu är jag hemma i min sköna säng. Ska ta ett avsnitt sex and the city innan jag släcker ögonen för denna dag!


gull plutten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0