walk in closet

Ojoj vad barn växer fort. Elliot har blivit så stor. Vi hade köpt med oss en massa fika , muffins, chokladbollar och havreflanskakor så de va nästan som om vi skulle ha kalas. Elliot springer runt i sin gå stol och nu har han börjat öppna saker, t.ex. frysen. Han håller i handtaget och kollar ifall någon ser honom och skrattar. Så säger moster nej och då börjar han skratta ännu mer och öppnar. Riktigt lite busfrö har han blivit. Man ska ju försöka hålla sig för skratt när han ska lära sig att man inte får göra så men ibland är de svårt för han är så söt.
Just nu tittar jag lite i ikea katalogen. Skulle vilja ha en ny super stor garderob så att alla kläder får plats. Helst skulle jag vilja ha en super stor walk in closet, typ en sån som Carrie i Sex and the city får av big. Får väll nöja mig med en lite större garderob från ikea så länge jag bor hemma. Eller så kanske jag inte borde köpa nå mer kläder men de kommer nog inte hända!



vem skulle tacka nej till att ha sina kläder där?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0