tillbaka

Godkväll!
Idag var jag tillbaka i skolan . Det var faktiskt skönt att vara tillbaka och få umgås med alla igen . Dock har jag fortfarande ganska mycket hosta vilket är väldigt irriterande . Idag gick vi enda till halv 5 fast fick sluta lite tidigare . Jag möte älsklingen så åkte vi ner på stan och åt mat , britta och vendela följde också med oss . Mysigt!
Sen tog vi bussen hem till mattias , båda va väldigt trötta efter en lång skoldag så båda bara låg i sängen och var väldigt trötta . Senare blev vi lite piggare och började kolla på Rocky & Drago. Råkade ju visa honom de så nu tycker ju han om att titta på de också haha . Imorgon är de fredag , hyffsat kort skoldag . Skulle kanske hitta på något med britta vi får väll se . Ne nu känner jag mig väldigt trött , jobbigt att komma tillbaka efter sjudom . Godnatt sov gott!



Kommentarer
Postat av: Stina

Hej hittade denna blogg på famebloggers skit bra! ska följa den från och med nu!

2009-01-22 @ 23:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0