Nyår!

Goddag!
År 2009 är det nu ! Igår så började kvällen hemma hos Jessica där vi åt mat och efterätt. Efter det blev de mys med abba singstar .Efter ett tag drog vi oss vidare till en fest . Va inte där så himla länge för vid elva åkte vi ner till stan för att träffa folk och kolla på fyrverkerier. Sen träffade jag älsklingen och så drog vi oss hemåt till honom. Hans pappa värmde lite mat åt oss , gott! Vid tre tiden började vi gå hem till mig , han tyckte vi skulle kolla lite på gossip girl så de gjorde vi även då jag typ halv sov för jag var så jävla trött . Klockan var ju endå typ halv fyra.
Idag är det ju den första januari 2009 och det betyder att jag och älsklinge har varit tillsammans i hela 19 månader!♥  Det känns fortfarande så himla bra mellan oss , faktiskt så känns de bättre och bättre för varje dag som går . Jag älskar han mer och mer för varje dag . Så himla underbart! Nu ska jag snart ta och väcka han med lite pussar får se om de funkar. Sen ska vi bara ha en mys dag och inte göra något speciellt . Kan gissa på att vi tittar på Gossip girl ! Ha en bra dag , Tjing!

Kommentarer
Postat av: emma

god fortsättning! :)

2009-01-01 @ 17:34:22
URL: http://eemmmssan.blogg.se/
Postat av: Helen

Låter som en härlig kväll :) man behöver inte va ute hela natten för den ska bli bra! lycka till med killen :)

2009-01-01 @ 22:57:03
URL: http://heleeens.devote.se
Postat av: Freja

Cool blogg, läs gärna min :)<3

2009-01-02 @ 00:58:30
URL: http://frejajohansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0