bara för att...

Godkväll allesammans!
Usch måndag imorgon , vill ha helg längre. Varför kan man inte ha skola fyra dagar och sedan tre dagar helg ?
Imorse så sov jag ut ganska länge , va uppe ganska sent och kollade på privilege som bara blir bättre och bättre. Sen ringde jag för att höra om älsklingen hade vakna och de hade han faktiskt gjort , så jag tog cykeln och åkte dit . Vi kollade lite på privileged som han nu också har börjat gillat . Hans mamma bjöd på jätte god mat . Efter maten så åkte vi till hemmakväll och hyrde film och köpte Ben&jerry glass . Vi hyrde brudens bäste man  , den va hur bra som helst .
Imorgon ska jag upp lite extra tidigt för Tilda fyller år så vi ska upp och sjunga för henne osånt . Senare på kvällen kommer all släkt hit så blir de fika och mys . Vill också fylla år , fast nu är det inte så jätte lång kvar till jag fyller 18 !! Nä vet ni vad nu ska jag försöka sova , godnatt !

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hoppas du sover gott! Jag önskar att jag också kunde komma mig säng i tid. Och vad hindrar mig egentligen? - Ingenting! Det är det som är så frustrerande.

2009-01-12 @ 00:10:23
URL: http://puffmamaa.blogg.se/
Postat av: Sara

längre helger hade passat fint :D

2009-01-12 @ 16:16:23
URL: http://saranguyen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Kika gärna in min blogg =)

2009-01-12 @ 18:15:22
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0