Stockholm imorgon



Idag så blev de så att vi åkte ner på stan och kikade på lite saker . Sedan så blev de lite lunch på alla barns favorit Mcdonalds. Efter ungefär två timmar på stan så tyckte Tilda att de räckte och ville åka hem . Så vi tog bussen och åkte hem . När vi kom hem satte vi oss i köket och pysslade lite . Jag byggde ett super fint slott , väldigt stolt.

Senare vid 5 skulle Tilda och Håkan åka till fjärran höjder och bada . Tilda började tjata på mig att jag också skulle följa med. Efter en stunds tänkte tid så besluta jag mig för att följa med , de var ju endå ett bra tag sen jag var och badade på ett badhus . Hade nästan glömt bort hur skönt de faktiskt är ! Efter ungefär 3 timmars badande fick de räcka , man hade börjat få russin fingrar då. Efter allt badande är de ju himmelsk att få komma in i duschen och få bort kloret. Man känner sig så himla ren efteråt och sen sätter man sig i bastun en stund för att torka lite. Mysigt . De blev en heldag för mig och syster.

Imorgon ska jag,mamma,Tilda , moster och sötaste kusinen Elliot åka till stockholm och shoppa. Kommer blir super mysigt. Det blir Elliots första tåg resa. De är ju väldigt mysigt att åka till stockholm men de är inte de första jag ser fram emot imorrn utan de är att få träffa Elliot , har inte träffat honom på en månad . När de är små bebisar växer de ju som ogräs så han har säkert blivit ännu sötare om de går att bli sötare ?! Ska snart gå och sova så att de snabbt blir morgon så jag får träffa han . Godnatt och sov gott för de ska jag göra :) !


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vilken söting :D

2009-02-27 @ 10:17:24
Postat av: Anonym

sööt :D

2009-02-27 @ 10:32:11
URL: http://juli.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0