fart fylld dag

Godkväll!
Imorse så skrev jag italienska provet , och de kändes oväntat bra faktiskt. Det kändes som att jag kunde en hel del . Så jag hoppas att allt mitt pluggande lönade sig. Sen flöt dagen på bra och redovisningen gick bra och de andra provet kändes också bra. Efter skolan så åkte jag , sofia och britta ner på stan och kikade lite. När vi var inne på cubus och stod och pratade med gugge som jobbade där så var det en kille som snattade två par trosor . Asså gud vad jag skämdes för killens skull. Han var med en tjej och en till kille så antagligen tog han trosorna åt tjejer skulle jag gissa på haha.

Innan vi åkte hem så gick vi till coffe by george och fikade. När jag skulle på bussen ringde pappa och frågade om jag skulle komma direkt till hans jobb för vi skulle gå på hockey senare , så de var bara att hoppa av bussen . Tur att den inte hade hunnit komma så långt. När jag kom dit så gick vi och käkade pizza , underbart va grymt hungrig eftersom skolans lunch var fisk. Sen bar de av på hockey match och brynäs vann med 3-1 mot södertälje.
Nu ska jag ta och sova ! Imorgon är det sista skoldagen sen är det äntligen sportlov , jippi.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amme

fin blogg:)



kolla gärna in min!

2009-02-21 @ 13:48:25
URL: http://ammepamme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0