blää

Gud vad allting känns så himla fel och jobbigt just nu ... inget känns så där helt bra . Känner mig rätt så tom inuti , som om det inte finns något där . Känner mig typ sårad på något vis !! vill bara gråta ...
Kan aldrig något vara bra ? varför kan aldrig någon säga till mig hur det verkligen ligger till .. varför ska man alltid försöka undan hålla saker , okej att man tror att det kanske är bättre att man inte säger något om de men det blir faktiskt inte bättre att ljuga lika bra att säga sanningen på engång . Känns som om vad jag än gör så blir det aldrig bra ju .. - Nu ska jag kolla på gossip girl sen lär jag sova för har träning tidigt imorgon . natti natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0