Jippi !

Ja nu har man iallafall vaknat va faktiskt inte så trött som jag trodde och de va ju bra ! snart ska jag ta och kliva upp ur sängen och äta frukost. Sen så ska mammi skjusa mig till polhem för det är därifrån vi ska åka . Sen blire till att åka bil i typ 100 timmar känns det som . men ska ha med mig lite tidningar och min Gossip girl bok som jag ska läsa ut , fast nu är boken på engelska. Det verka blåsa nå ruskigt ute idag , eller det har det ju gjort hela natten. V ska med på matchen så jag hoppas att det får henne på andra tankar . Det kan vara bra att få göra något och att komma bort en stund . just nu känner jag mig inte så taggad inför matchen men det kanske kommer när man blir lite piggare . Vi åker ju med tre centrar och det är ju bara två centrar som kan spela åt gången , så jag hoppas att vi får spela lika mycket för annars känns de ju onödigt om man har åkt så himla långt och så får man bara sitta på bänken , för de vore segt ! ja nu återstår de väll bara att önska oss lycka till ( kan kanske behövas) haha.. hejdå !


tagga !

Kommentarer
Postat av: elin

vollyboll!!!gud vad roligt:Dlycka till hoppas det går bra

2008-10-26 @ 07:54:23
URL: http://iameelin.blogg.se/
Postat av: ♥ Nadine

Sov sött! :)

2008-10-26 @ 23:50:19
URL: http://nadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0