happy face !

Kom nyss hem från V . Gud gumman jag gillar vekligen att se dig så där ledsen , hoppas verkligen att det blir bättre . Jag ska iallafall se till att det blir bättre jag lovar . kärlek gör ont ibland! tråkigt men sant. Känns taskigt att säga nu när V är så ledsen , men nu känns allt så himla bra förutom de som hände med V då , men annars känns allt så perfekt nu och jag är så himla glad för de !! Imorrn så är det dags för match i Härnösand ( därför borde jag egentligen sova nu ) . Hoppas att det går bra , känns som det kan göra med tanke på att senate träningen gick så himla bra . Det visar sig imorgon.Det enda som känns jobbigt att vi måste åka bil så länge ,  härnösand finns liksom inte ens med på min karta haha...inatt ska man också ställa om klockan så imorrn får man sova längre . Ska sova alldeles strax , vill bara säga att V jag älskar dig och jag kommer alltid finnas här för dig . Kommer stötta dig igenom det här . tillsammans kommer vi klara det galant ska du se . lovelove ♥



Älskar dig mest gumman min ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

OK:D men tack ändå vad är det för match?:D ha det bra:)

2008-10-26 @ 07:33:18
URL: http://iameelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0