baby boy !

Onsdag idag vilket betyder sovmorgons dag , idag vart den lite extra länge eftersom jag klarade vårt matte prov så behövde ej gå dit. Ruggit skönt. Så vart väldigt kort dag i skolan idag . Direkt efter skolan så åkte jag hem till min underbara pojkvän ,  sen tyckte han att vi skulle åka ner till stan en sväng . Så då åkte vi ned med hans pappa för han skulle iväg någonstans. Sen satte han in lite pengar på banken , då var det något som itne stämde så han frågade en tant där vad som var fel , så hon förklarade för honom vad det var . Så idag fick han lära sig något nytt . Det tycker jag var bra. Vi åkte sen tillbaka hem till honom och så drack vi te och kollade på Fool's Gold , den var faktiskt bra. ( en rekomendation ) . Sen hade vi myspys och så hjälpte jag honom att sy fast en knapp på hans kofta så duktig som jag är ( stolt) . Skulle ha gjort min bokredovisning klar hemma hos honom men de gick inte så himla bra ( inte så stolt)så har nyss suttit och skrivit den klart nu , så hoppas att det blir bra nu iallafall . Det var min onsdag det. Nu känns det som om jag måste ta och sova för annars kommer jag vara super trött imorgon bitti. Så sov gott allesamman ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

vilka?

2008-10-23 @ 15:51:02
URL: http://sanna8710.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0