You should never say never!

Godmorgon ! Vaknade för bara en liten stund sen , skulle ha kunnat sovit lite längre men tyckte de skulle vara skönt att kunna ligga kvar i sängen och kolla på tv . Som alla andra mornar blir de Vakna med the voice. Idag kanske vi får tillbaka vårt ekonomi prov som vi hade förra veckan . Hoppas ! Vet inte riktigt hur de gick på de provet , för innan känndes de som de skulle gå åt helvete men efter att jag hade gjort de känndes de som om jag kanske klara de. Så de kanske visar sig idag . Får se vad som händer efter skolan idag , kanske bara åker hem och pluggar . Älsklingen var så himla sur igår så får väll se om han hör av sig idag annars så får han vara med mig någon annan dag hahah . När vad sägs om att ta och äta lite frukost . Ha en bra dag , Tjing !




I mina lurar idag , Toni Braxton - Melt
Helt underbar låt !
ladda ner låten här : http://www.mediafire.com/file/zdnnwrzwmdm/melt.mp3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0