Here we go

Det verkar som tio har blivit min tid att vakna på helgerna , kan inte sova längre än det . Men då måste jag endå vara utvilad ifall jag vaknar av mig själv då. Fast orkar inte gå upp i sängen riktigt än . Måste tyvärr göra det om ett tag för ska ju iväg på match. Matchen är i avesta , tror inte att det tog så lång tid att åka härifrån dit . Sen igår när tränaren ringde så va vi bara fem spelare som skulle åka och man måste ju vara sex på planen så jag hoppas att hon har ringt några fler i laget . Annars blir jag smått less. Borde egentligen vara hemma och plugga men får väll plugga i bilen om det går . Har ett stort italienska prov den här veckan . Det är rätt så mycket jag måste kunna . Jag vill ju få så bra betyg som möjligt så det blir till att plugga sönder den här veckan. Ingen rast och ingen ro. Ne vad sägs om att ta och gå upp och äta lite frukost kanske . Tjing !



Kommentarer
Postat av: yaser

kan du lär mig hur man ligger en vidio i bloggen tack.

2008-11-16 @ 14:22:01
URL: http://yaser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0