To be with you

Godkväll! Vad har hänt idag då ? Jo åkte ju till stan med älsklingen för att kolla lite . Försökte hitta saker jag kunde önska mig i julklapp , men de gick ju så där . Leta ifall de skulle finnas någon ny parfyme att önska sig , de va lite svårt men jag hittade den underbara armani diamond som jag vela ha förut och den luktar ju faktiskt jätte gott . Så den ska jag ta och önska mig. Sen efter vi gått och kika lite gick vi och tog en fika på Wayne's coffe . Sen bar de hem till mig för att äta lite lax och sen till honom för han skulle äta lite mat . Sen blev de lite mys och en liten diskussion som ledde till lite känslomässiga tårar. De kändes så himla jobbigt just i den stunden . Sen sa du dom där orden och då föll tårarna bara ännu mer för att , jag vet inte riktigt vad jag kände men blev lite sorgligt när du sa lämna mig inte . Så klart jag aldrig kommer lämna dig för jag älskar dig mer än något annat i världen . Jag hoppas att de kommer kännas bra nu för annars blir jag ledsen. Nu känns de hur bra som helst iallafall , när de blir så där så tycker jag att min kärlek stärks . Man behöver prata och gråta ut ! Efteråt känns de oftast så himla mycket bättre. Men nu ska jag sova , godnatt!




I've been alone so many nights now
And I've been waiting for the stars to fall
I keep holding out for what I don't know
To be with you
Just to be with you
There's nothing I wouldn't do

And when we finally meet I'll know it's right





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0