Lugg

Hejhej ! Idag så hade vi sovmorgon till tjugo i tio och jag skulle ha ställt klockan på 8 för att hinna göra mig iordning i god tid , men ne då ställer jag klockan på 9 och när jag vaknar kommer jag på att bussen går fem i halv tio så de va bara att rusa upp och fixa . Hann inte äta nå frukost så jag tog med några digestive kex och gjorde ordning te och tog med det i våran termos mugg . Så de löste sig till slut . Sen efter skolan gick jag och vendela på stan och jag köpte en jätte fin klänning på vero moda som jag ska ha på mig i jul . Sen efter stan så följde vendela med mig till frisören. Och nu så har jag lugg , har inte riktigt vant mig vid den . Vet inte riktigt vad jag tycker om den . Ibland känns den fin och ibland skit ful . Hahah ne men får se. I värsta fall så är den så pass lång så man kan bara sätta upp den . Nu ska jag ta och plugga inför provet imorgon och vid 7 ska jag åka till älsklingen och fortsätta plugga lite med honom oså . Så får se vad han tycker om luggen , han kanske tycker den är super ful . Ne men ha de bra tjing !



hm... ?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Den var fin :)

2008-12-10 @ 18:39:58
URL: http://elinemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0