E il mia sogno

En vanlig och regning söndag!
Har tittat på en av johan falk filmerna, har hela boxen så betar av en efter en. Nu har jag hunnit sett tre och snyggingen Joel är mindre och mindre med i kommande filmer, vilket är tråkigt.
Idag har jag gjort lite mer research om italien och ställena som finns. Mycket spännande och jag hoppas verkligen jag tar mitt förnuft till fånga och genomför min dröm!!!
Har även hunnit tagit en mysig fika med min vän Jessica.
Nu väntar jag på att CSI ska börja följt av Criminal minds. Antingen somnar man efter det eller slår på yttligare en johan falk film. Imorgon väntar möte på jobbet, ska snacka igenom lite saker inför sommaren som drar igång.
Venedig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0