Lycka

Idag har jag lagt de gamla bakom mig. Har lagt det i min minne låda som man kan ta fram och titta på de roliga som var förrut. För vem säger att de som var förr är lika roligt nu?! Jag ska sluta grämma mig om de som beter sig idoitiskt och bara njuta av tillvaron och vara extremt lycklig för att jag har såna underbara vänner som tar hand om mig. När jag har dem behöver jag inte några killar som bara beter sig som idioter och klistrar sig fast på hjärnan.

Nu ska jag iallafall iväg på stan en sväng och träffa Jessica. Senare ikväll blir det tjejkväll hemma hos Mimmi med vin och annat gott. Eventuellt att vi går ut någonstans också! Kommer blir mys!
Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0