grym helg!

Haft en super rolig helg( torsdagen räknas också in där). Torsdagen var grym, var ut med linnea och sen träffa vi en massa andra. Hade skit roligt. I fredags kom Paula hem till mig och vi käkade tacos och drack vin. Blev kanske lite för mycket när jag tappar en flaska ramlösa på golvet och de bara pyser ut ur flaskan, fick oss ett härligt skratt där. Sen skulle vi ner på stan och på bussen träffa vi några. Vi alla drog till old saints sen gick de till goya men vi hade tänkt gå till slick men de slutade med att vi hamna på goya iallafall. Lika bra var det, för där träffa man en massa, bland annat linnea( som jag skulle ringa när vi gick till slick så tur att jag träffa henne där).  Nä fyfan vilken jävla grym helg det har varit!! Lär göras om men blir inte i helgen för då får ute livet vila för ska nog jobba hela helgen och tjäna lite cash. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0