Running up that hill

usch usch jag börjar få ont i halsen, vill inte! Hoppas att de bara är något tillfälligt. Har inte tid att vara hemma och vara sjuk, speciellt inte i helgen när jag ska jobba.
Har också vart allmänt trött idag och har sån jävla ångest över det där jäkla körkortet som man ska ta, jag bara segar ut tiden. Måste verkligen lägga i högsta växeln nu!!

Sen som droppen i bägaren så träffa jag en viss person igår och de kändes så jäkla bra. Men sen allt du gör. Varför gör du så? Jag börjar bara fundera varför du gör så. Nu känns de som jag tagit ett steg tillbaka och de är så frustrerande. Du kan inte göra så ifall det inte har någon betydelse för du vet vad mina känslor är och då är det inte okej att göra så bara för kul!



"If I only could, I'd be running up that hill.
If I only could, I'd be running up that hill."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0