Hide and seek

Hat nyss haft lite taco mys på en torsdag, mums. Är så trött just nu så jag skulle kunna somna men tyvärr så får jag inte de eftersom jag har en laborationsrapport att skriva klart tills imorgon. Jag tycker att läsa om kroppen och sjukdomar är intressant men skriva labb rapporter är inte någon höjdare!

Håller nog på att bli sjuk, har fått riktigt ont i halsen det går liksom upp i öronen vilket är rätt så obehagligt. Kan vara en anledning till att jag är trött. Tur att jag bara ska jobba och ta de lugnt i helgen, hade varit tråkigt att vara lite sjuk om man planera något roligt.

Nu ska jag lyssna på whatcha say i den lugna versionen och skriva labb rapport! Måste även lägga upp Hide and seek som refrängen i whatcha say kommer ifrån.


whatcha say - jason derulo


så jäkla härlig!
Hide and seek - Imogen Heap


Kommentarer
Postat av: Luz

Grymma låtar! Hoppas det gick bra med labbrapporten :)

2010-02-04 @ 22:48:05
URL: http://liz.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0