Hunter

Godmorgon!
Inte lika roligt att vakna upp till ett halv kasst väder när de har varit så fint de senaste dagarna...
Annars är de ett perfekt väder för att ligga inne i sängen och kolla på sina favorit serier hela dagen. Men de får jag skjuta lite på för de lär ju komma fler såna här dagar, idag ska vi hem till farmor för att äta mat och få försenade påsk ägg. Alltid lika mysigt att träffa släkten. Nu måste jag sätta fart! Sen blir de nog att ta på sig gummistövlarna idag!



Blir mina silvriga Hunter stövlar på fötterna idag!


Kommentarer
Postat av: pamsi

hejsan, jag undrar bara var du har köpt dina silvriga hunter gummistövlar, jag är på jakt ute efter ett par men hittar de inte någonstans! tacksam för svar, kram!

2011-09-25 @ 00:41:07
URL: http://pamsi.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0