sol,minigolf&grillning

Hejsan
Vilken underbar dag det var igår!
Dagen började med lite stek på sudsmattan sen drog jag och älsklingen ner till stan en sväng. Vi tittade inte så länge i affärerna utan vi köpte glass och satte oss vid vattnet i solen och hade de mysigt.
Sen möte vi upp Kevin för att spela lite mini golf. Jag och kevin delade på en klubba och självklart så vann vi!
Efter minigolfen tog vi bussen ut till Anders där grillning väntade. Vi grillade och hade de mysigt och efter så spelade vi kub.
Idag blir en härligt dag med. Ska först träffa pappsen ett tag sen senare kommer mormor, sara och sötaste Elliot hit på fika. Juste mamma blev väldigt glad över min morsdags present.
På kvällen ska jag och mattias titta på Australia. Alla säger ju att den är så himla bra så man måste väll se den.
Nu ska jag försöka packa min resväska lite. Ha en skön dag i solen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0