maj

Hejhej

Var ett tag sen jag skrev!
Hade iallafall en super mysig sista april med älsklingen, vi började med att spela biljard och sen gick vi till Helt enkelt och käkade super god mat! Blev en god drink också. Sen åkte vi  hem till honom och åt marängtårta till efterätt och kikade på Twilight. Hur bra film som helst, trodde inte den skulle vara så bra som alla sa.

Sen har helgen bara rullat på, vart på bio oså där. Nu är de en ny vecka och en ny månad. När denna månad är det äntligen juni och då åker jag till Kreta!! Så nu får man ligga i och plugga på och tänka på att snart är de slut och då väntar sol och bad.

Idag var jag på stan en sväng med tjejerna efter skolan och sen åkte jag hem, var duktig och städade lite. Men nu ska jag lägga mig och titta på tv och mysa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0