090506

Hejsan

Idag vart det en kort dag i skolan, slutade redan vid tolv bara för att jag inte har någon italienska denna vecka pga att läraren och elever är i italien. Väldigt skönt.

Åkte hem efter skolan och tänkte börja plugga lite men sen så började jag städa lite smått, sen tänkte jag vara lite snäll mot mamma så jag städade hela huset, så duktig har jag varit. Vi får väll se hur glad hon blir när hon kommer hem. Sen är de väll lite fjäsk också eftersom vi bråkade lite i förrgår. Bråkade även med Tilda och hon var super gullig och köpte enb munk åt mig för att säga förlåt haha. 

Senare idag vet jag inte vad jag ska hitta på, lite plugg och annars kanske umgås lite med familjen för de har man ju aldrig tid med nu för tiden. Men för tillfället tittar jag på OC, har nämligen börjat titta om alla säsonger av det.



Älsklings syster !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0