it's a beautiful day

Godkväll!

What a lovley evening...Hur skönt har de inte varit med en dag helt plugg fri?!
Första lektionen var naturkunskap och dags för prov. Efteråt så kändes som om de gick ganska så bra. Efter de rullade dagen på som vanligt. När jag kom hem mötes jag i dörren av att Tilda sprang och öppnade och nästan skrek att vi skulle äta tacos. Väldigt gott så där på en måndag. Efter att ha fått i sig lite tacos så kände jag för att vara lite duktig och städa mitt rum ( vilket var ett tag sen nu! ), Så nu är det väldigt rent och fint. Nu kan jag gå och lägga mig med gott samvete. Sen har jag spenderat resten av min dag/kväll med ett par avsnitt av desperate housewives. Himla skönt måste jag säga.

Imorgon bitti blir de lite sovmorgon för att klassen ska till Alborgen och leka lite Fångarna på fortet. Det kommer nog blir rätt så roligt. Så imorgon blir det bara halvdag i skolan, skönt!

Nu ska jag borsta gaddarna för att sedan titta på ett sista avsnitt av Desperate housewives innan jag släcker lampan och lägger huvudet på kudden. Men jag säger väll godnatt till er redan nu, Godnatt !


Kommentarer
Postat av: En svärmorsdröm

Jag vill med ha en hel pluggfri dag. Va ett tag sen sist nu

2009-03-31 @ 17:52:08
URL: http://ensvarmorsdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0