Värme

Hej!
Kanske att de vänder nu och blir riktigt sommar nu. Solen är iallafall framme fast de är lite molnigt. Vill ha massor med sol nu så att man kan behålla brännan som man fick på kreta.
Idag har jag iallafall fått varit ute i solen att tag förutom då jag hämtade Tilda och åkte och köpte glass. På vägen hem träffade vi hennes kompis. Hon frågade om hon ville med henne och hennes mamma på en cykel tur. Så där blev jag ensam ett tag. Gör inte så mycket ska endå spendera hela dagen med henne imorgon. Mamma ska nämligen skjusa ut oss till moster och kusinen Elliot så ska vi vara där under dagen. Ska bli väldigt mysigt.

Idag är det tredje dagen som Mattias är borta och de känns faktiskt inte så hemskt jobbigt. Kan de bero på att de är bättre väder? Dåligt väder gör ju faktiskt en på väldigt pissigt humör. Igår så var tanken av att han ska vara borta tre hela veckor ganska så jobbigt men idag är de bättre. Så nu hoppas jag bara att dagarna rullar på så här bra som denna så är han snart hemma igen.

Idag fyller Ulrica ( mattias mamma) år , så stort grattis till henne!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0