ren och fint

Åh på eftermiddag var jag på sånt himla dåligt humör ,så efter vi käkat middag gick jag upp till mitt rum och la mig i sängen för att titta på privileged. Men bara efter en stund fick jag så dåligt samvete över att mitt rum var helt kaos. Så jag satte på spotify och tog tag i det hela. Jag verkligen stor städade, slängde en massa skit, damsög och byte sängkläder så nu är det super fräscht. Sen var jag tvungen att ta en uppfriskande dusch. Ska ta och kolla på sex and the city filmen och sedan sova. Ska till tandläkaren klockan 9 imorgon bitti, jippi!



Fick bli hjärt täcket ♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Det finns ingen skönare känsla än att krypa ned i en renbäddad säng. Speciellt om man städat så att man kan se sig omkring utan att få dåligt samvete. :)

2009-06-24 @ 22:16:48
URL: http://annikaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0