midsommar

Glad midsommar!:D

Vädret har väll inte direkt börjat på den bästa sidan men nu framåt eftermiddagen tror jag de börjar spricka upp och solen tittar fram. Ja så vad händer idag, ska om någon timme med familjen hem till en annan familj och äta mat och maräng tårta som mamma står och gör nu. Får se om de kanske blir några roliga lekar också. Kanske skulle träffa Jessica lite senare men vi får se hur de blir med det. Det blir nog hur som helst en trevlig midsommar. Hade önskat att älsklingen var här hemma och så vi kunde mysa, men men sånt är livet. Nu ska jag göra mig iordning.
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Besök gärna min blogg om du vill läsa om en småstadsstudents glamourösa liv i vimmlet – den hämningslösa bloggen som skvallrar om allt..

2009-06-19 @ 16:40:45
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0