Free Fallin'

De här senaste dagarna har jag knappt vart hemma något. Har jobbat sedan i tisdags och imorgon är det sista dagen. Känns skönt att få några tusen fast än jag egentligen inte skulle ha jobbat. Efter jobbet har jag nästan direkt dragit iväg och gjort något med kompisarna.
Om ett tag ska jag och Jessica ut på krogen och ha det trevligt! Får se hur pigg jag är imorgon när jag ska jobba klockan 8 ?!

Nu ska jag lägga mig på sängen och vila och lyssna på denna underbara låt!



Free Fallin

"I'm a bad boy 'cause I don't even miss her
I'm a bad boy for breaking her heart

And I'm free
Free falling
Falling

And I'm free
Free falling
Falling

All the vampires walking through the valley
They move west on Ventura boulevard

And all the bad boys are standing in the shadows
And the good girls are home with broken hearts"


Kommentarer
Postat av: Daniella

va cool headeer =)

2009-07-03 @ 12:05:23
URL: http://danikani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0