fredag

Hejhej!
andra skoldagen idag , hade bara en lektion idag så vi slutade redan vid halv elva . Riktigt skönt . Har vart så himla trött hela dagen . Efter skolan så gick jag , britta och vendela ner på stan . Köpte en tröja och ett fint hårband . Sedan gick vi och fikade på nya wayne's och där träffade vi anders och min älskling . Vi gjorde dem sällskap , sen gick de lite tidigare än oss för de var tvungna att gå tillbaka till skolan för de hade lektioner kvar , hahha . Efter en yttligare sväng på stan bestämde vi oss för att åka hem . Så när jag väll var hemma gick jag direkt och la mig för att kolla på några avsnitt av privileged , riktigt skönt eftersom jag var så himla trött .
Senare på kvällen kom älsklingen hit , vi åkte till hemmakväll för att lämna tillbaka en film . Eftersom vi endå var där så passade vi på att hyra film och köpa godis . Vi hyrde egentligen inte en film utan en serie , vi har blivit serie tokiga han och jag . Aja serien som vi hyrde hetter Entourage , den verkade väldigt bra av de avsnitt vi hann kolla på . Men som sagt ingen serie är bättre än gossip girl.
Imorgon har vi första matchen hemma för denna säsong , så tagga tagga nu . Håll tummarna för oss . Efter ett avsnitt av privileged nu så ska jag sova så jag är super pigg imorgon. Så godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0