allt & ingenting

Hej!
Igår så var jag och älsklingen på stan och fikade med anders & melinda på nya wayne's . Väldigt trevligt. Efter de gick vi i några affärer och kollade , han hittade en tröja på MQ som han köpte och jag hitta också en tröja fast på gina tricot. Sedan åkte vi hem till älsklingen och spelade lite spel . Sen måste man ju äta också så vi lagade fläskfile med kroketter.  Efter det så kollade vi på filmen Tropic Thunder , halv sov lite till den . När den var slut gjorde vi te så att jag skulle piggna till lite för jag hade lovat att kolla på ännu en film . När mitt te var klar så fasna vi i soffan med hans föräldrar som satt och kollade på jvm finalen , dock så vann kanada men sverige fick ju endå ett silver. När det var slut runt fyra tiden så började vi kolla på love guru , den var så himla rolig verkligen. Han som spelar love guru är ju så ful och rolig . Se den om ni vill skratta. Sen vid 6 så la vi oss i sängen för att äntligen sova . Man var ju skapligt trött då kan jag säga . Imorse så de första vi gjorde var att kolla om de nya gossip girl avsnittet hade kommit och yes de hade de gjort . Så vi började med att titta på gossip girl. Lite senare kom kevin och var med oss . De tyckte att vi skulle kolla på pulp fiction för att de var en sån himla bra film . Men jag fattade inte riktigt vad som var handlingen i filmen . Hur som helst så har det varit super mysigt  att göra allt och ingenting de senaste dagarna med älsklingen.  Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra , är ganska trött men ska nog kolla på en film och sedan sova . Men godnatt iallafall!



Kommentarer
Postat av: Lotta

klart jag prenumererar på din blogg!

Den var jätte fin :O)



kram

2009-01-07 @ 18:36:09
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0