sisterhood

åh fattar inte hur man kan vara så himla trött som jag är just nu . Hur ska jag klara mig imorgon när jag går till tjugo i fem ? det blir direkt hem efter skolan , kolla nya avsnitten av gossip girl och one tree hill . Nu har jag ätit och ska göra mig iordning för att lägga mig i sängen och kolla på systrar i jeans , någon som har sett den ? Blake Lively som spelar Serena i gossip girl är med i den . Henne gillar jag så hoppas att den är bra . Sen blir det till att sova...ne juste jag och tre till har en sak och planera , vi skulle ju egentligen ha gjort de efter skolan men vi tar de nu ikväll istället  men sen blir de sova för hela slanten . Så nu blir de systrar i jeans . Godnatt !



Kommentarer
Postat av: malin

ja har sett den, de är en riktig tjejfilm :) ja gillar sånt så ja tycker den är helt okej :) godnatt

2009-01-26 @ 20:59:24
URL: http://lilopauline.blogg.se/
Postat av: Linda

jätte bra film :)

2009-01-27 @ 16:12:53
Postat av: Hanna

bra film:D

2009-01-28 @ 21:51:49
Postat av: Petra

har sett den första filmen! Den tyckte jag var helt ok faktiskt! :)



har en fråga.. Vad gillar du att läsa om på en blogg?

2009-01-31 @ 14:57:31
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0