rocky&drago

God efter middag !
Fortfarande sjuk , men de börjar gå åt det bättre hållet vilket är väldigt skönt . Har fått ont i ryggen av all hosta , lite tråkigt . Det är drygt när man är sjuk för jag kan inte sova så himla bra , ex. i förr går vaknade jag redan vid fem och kunde inte sova och imorse vaknade jag vid åtta halv nio. Men de är nog för att man ligger i sängen/soffan typ hela dagarna . Just nu håller jag på att kolla igen hela Rocky & Drago säsongen med Peter Siepen och Tilde Fröling . För er som aldrig har sett det så är det iaf ett program där de reser till olika länder och gör en massa olika saker . Allt från vattenskidor till att plocka skräp från kairos gator . Det är så himla roligt . Fattar inte varför de inte fortsatte och gjorde fler avsnitt . Jag vill se mer ! haha . Nu ska jag fortsätta kolla . Ha en bra dag !


så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0