paper planes

Vad tråkigt jag känner mig , jag skulle åka och titta på let's dance med Britta och Jessica men jag orkade verkligen inte . Jag har varit så himla trött sen igår . Tror inte att jag har fått alla krafter tillbaka ännu. Så jag stannade hemma och kollade på let's dance med familjen istället. Favoriterna är Laila , Niklas och Morgan .
Imorgon ska jag sova ut och hoppas på att mina krafter är tillbaka så ska jag försöka hitta på något roligt med Mattias . Det kanske blir bio på kvällen för han ville så gärna de på Benjamin Buttons otroliga liv.  Folk säger att den är jätte bra och de får vi väll hoppas ifall vi går på den , plus den är nästan tre timmar lång . Nä nu ska jag åter gå till Let's dance . Vilken är eran favorit ?



Kommentarer
Postat av: Nina

Laila är riktigt bra :)

2009-01-23 @ 23:42:51
Postat av: rebecca

Sv: Tacktack! Fin blogg du har :)

2009-01-24 @ 11:13:10
URL: http://notlikeanyother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0