hejhopp

Hejhopp!
Usch vad trött jag känner mig . Skolan gick ju hyssat snabbt idag , efter skolan skulle några egentligen göra en grej men de blev inte av ( kan inte säga vad de är än ) för en lite rolig figur glämde bort att vi skulle ses idag haha . Så då åkte jag hem istället . Idag har jag inget planerat och eftersom jag är gansla så trött så har jag bestämt mig för att bara vara hemma och ta de super lugnt , kolla på tv & film. Idag var britta sjuk , så himla tråkigt . Saknar ju henne . Hon måste sova sova så att hon blir frisk snabbt. Nu ska jag väll fortsätta kolla på tv , puss så länge !



saknar ju dig !♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-26 @ 17:31:54
Postat av: britta

hahaha, en lite rolig figur! minst sagt :)

2009-01-26 @ 18:56:03
URL: http://bstrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0