ciao bella

Hejsan !
Hemma från skolan nu . Slutade egentligen tjugo i två men eftersom man har språk så va de språkdag idag så man fick gå och lyssna på olika språk , men de va ju så himla onödigt för mig eftersom jag har språk på vasa men går på borgis . Så de va bara för vasa elever egentligen . Jag valde iallafall att lyssna på latin/grekiska . Det var faktiskt ganska så intressant . Har lärt mig att Umbrella betyder liten skugga på latin . Vid 1 så var de slut så då gick jag ner på stan och möte upp britta efter en stund , följde med henne och bokade klipp tid sen gick vi och kollade på lite kläder men hittade dock inget . Idag så hade vi även projekt och företagande och vi ska planera ett projekt och sedan genomföra de . Så vi ska göra något för att få in pengar och sedan ska klassen göra något roligt . Kanske åka utomlands vem vet . Det skulle ju vara himla härligt . Vad händer idag då ?


Utomlands , ja tack!
(italien )

Kommentarer
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

Åh vill också åka utomlands snart! :)

2009-01-28 @ 16:18:09
URL: http://thinkpinks.blogg.se/
Postat av: sophie

tack =D

2009-01-28 @ 16:55:17
URL: http://ordinarysophie.blogg.se/
Postat av: emelie

emelie svarar: Jo det kan ju bli så, men jag hoppas att det inte kommer bli så för mig! :D

2009-01-28 @ 17:23:45
URL: http://granfeldt.blogg.se/
Postat av: Lisa

åh utomlands !!:D

2009-01-28 @ 21:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0